شعر زیبای آرزویی که برباد میرود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعر زیبای آرزویی که برباد میرود
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391
بازدید : 1727
نویسنده : Mohammad

بازم میگیم سلام سلام

دوستت دارم ،یه کلام

میخوام بگم واست یه ترانه

ترانه های بی بهانه

اززندگی شخصیمونه

از زندگی هردومون ،تو خونمونه

دوست دارم ،وقتی میام خونه

بگی سلام بشم دیونه

لباساموعوض کنم

به دست  پختت هوس کنم

جورابامو عوض کنم

لباس های تمیزمو تنم کنم

بیام سر میز شام بشینم

چشای تورو فقط همش ببینم

بگم چه خبرا خانمی؟
بگی ما بی خبرشما همش بیرونی

فقط تو محو چشات باشم

قربون اون غذات بشم

وقتی قاشق بردارم

از محو به تو بریزم رو شلوارم

بگم واای ببخشید حواسم نبود

بگی اشکال نداره کارهمیشگیت همین بود

ناراحت شی نارتو بکشم

بیام بغلت روشوخی موهاتو بکشم

بگی بهم لوس نشو برو اون طرف پرونشو

بگم چشم ولی نکن شما قهر،ناراحت نشو

بگم دوستت دارم تااون وردنیا

بگی عزیزم من باهاتم تاهر جای دینا

بهت بگم قربون عشقم بشم

بگی بس کن بااین کارات اوسم نکن

بیارمت تو اغوشم

توبگی در گوشم عزیزم بخوابیم؟
بگم نه یکم با هم دعا بکنیم

دعا به عشق پاکمون

دعابه جون عشق بی باکمون

دارم میگم دوستت دارم دیونه

محاله عشقت ازذهنم بیرون بمونه

دستتو بزاری روی دهنم

بگی بخواب بابازدی تو حال من

آخر جمله بگم مابرا هم عزیزیم

تاپیری از عشق هم مریضیم

 عکس های زیبا برای والنتاین 2013



:: موضوعات مرتبط: شعرمخاطب خاص , ,
:: برچسب‌ها: شعرعاشقانه , بهترین شعرهای عاشقانه , اشعارعاشقانه , آرزویی که بربادمیرود , آرزو , سلامتی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: